kawii

Alla inlägg under oktober 2011

Av Dreamer ♥ - 31 oktober 2011 17:36

Tjenare! Kiwi här.

Ni kanske såg inlägget när jag sa att jag hade ramlat när jag åkte på två sparkcyklar    

Jo azzå jag hade tänkt att lägga in en video på när en kille ramla när han åkte spark. Men jag vet inte riktigt om han gjorde det på riktigt eller bah feikade det   

Men sök på "sparkcykel olycka 3."


Lovar, den är sjukt rolig.   

Tjaråå  ska gå och lägga mejj nuh  och borsta tänderna  

OPS! Skämt!   (Jag gillar bah smileyn alltså den som borstar tänderna.)   

Av Dreamer ♥ - 31 oktober 2011 15:45

Tjenare! 

Kiwi här   


Va ute och åkte sparkcykel och hade båda fötterna på två olika sparkcyklar.

Okej, det här hände: Jag åkte rund på en spark helt som vanliga personer :D (spark=sparkcykel)

Och sen fick jah en galen idé. Jag skulle bröva att åka på två stycken. Alltså att ha fötterna på två olika sparkar.  


Och nu kommer failet.

Jag åkte och försökte att holla balansen och woops, så vurpa jah omkull och.... Jah det hände inget mer efter det alltså det gjorde inte ont eller jag fick inga sår när jag ramla omkull  

Blev bah  litte snörrig i huvvet "like dis" -------> 

Allt bra bah softar och skriver på bloggen  



"Good byee"  

Älskar er alla  

    


Av Dreamer ♥ - 31 oktober 2011 15:36

hej!

Livi här! jag och min familj+ Kiwis ska åka på skidsemester på sportlovet nästa år  . Men,  då måste jag offra min SM plats i konståkning. Gjorde jag rätt att sätta familjen före?  



Hejdå    

Av Dreamer ♥ - 31 oktober 2011 14:04

Tjabba, tjena hallåå XD


Kiwi här! :D

Skriver lite. Har tråkigt.

Skulle vilja hitta på nåt med nån men....

Jaja, i alla fall så kommer jag att skriva lite om vad jag gjorde i lördags och söndags. Alltså på halloween...

Jag gick bus elle godis men min brorsa i lördags och med nårgra kömpisar i söndags. Vi fick ganska mke godis och pengar! Typ 100 någonting kr. Helt mysko. Eller azzå vi ville ju ha godis men... Dom gav oss ju nåt i alla fall   


Vi fick också en hel ostbågebåse! OMG! Inte såå coolt dah men ändå....   


Jajja, har berättat  litte om vad jah gjorde på halloween. Säg gärna vah du gjorde   


Det kanske kommer med på bloggen i nästa inlägg   

Tjarååå XD

Av Dreamer ♥ - 31 oktober 2011 13:16

Heluu!


Vi har precis skaffat oss en blogg (Vi är två stycken tjejer.)

Och nu ska vi berätta om oss själva.


Om Kiwi: Spelar ishockey och gillar att vah med kompisar.

Gillar också att spela in roliga videos med polare.

Kan inte berätta allt men ni får väl fråga om ni undrar nåt ;D

Gillar att äta kiwi och dricka juice.


Om Livi: jag åker konståkning på fritiden. Gillar att vah med kompisar och läsa. Fråga om ni vill veta nåt mer om mig ;D



Om oss: Vi har skita roligt ihop och har gått i förskolan ihop. Första gången vi såg varandra så började  vi bråka. Men genom tiden har vi lärt känna varandra och nu är vi jättebra kompisar.



Så nu har du fått veta lite om oss. Nu ska vi bara ha lite kul och berätta om vad som händer om dagarna, både när vi är tillsammans och själva ;D Men det kanske bara är Kiwi som är inne och skriver or we don´t know :D



Byee XD  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fråga vad ni vill ♥


///////LiviAndKiwi ♥

Kiwi ♥

Hejj, Kiwi som vill ha litte kul..

Nån som vill vah me??

 

Äe lite spidad från igår ♥

Läs på bloggen, låvar det kommer nåt kul snart x)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kiwi

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards